Recreatief Badminton

De senioren spelen elke dinsdagavond van 20:00 tot 22:00. Het niveau van de recreanten is uitlopend van beginnend tot competitiespelers. We beginnen de avond met het ophangen van de pasjes. Je speelt 3 partijen van 20 minuten met en tegen willekeurige spelers. Daarna ben je vrij om je pasje op te hangen op het bord.

Voor beginners en gevorderde spelers kan er bij genoeg deelname na 21:00 training gegeven worden. De training wordt vezorgd door Wil van Hooijdonk. Er worden tijdens deze trainingen basisslagen, loopoefeningen en natuurlijk de spelregels aangeleerd.

Op de zondagochtend kan er bovendien vrij worden gespeeld in sporthal De Stal in wijk de Landmaten van 10:00 – 12:00 uur.

Er worden diverse activiteiten voor de reacreanten georganiseerd, zoals interne competitie, voorjaarscompetitie en clubkampioenschappen. Zowel voor de dinsdag als voor de woensdag spelen we in sporthal ‘t Dok.

Woensdagochtend Recreanten

De woensdag afdeling recreanten senioren, spelen op woensdagmorgen in sporthal ‘t Dok. Om 9.00 beginnen we tot 11.00 uur. Om 10 uur is er een pauzemoment waarbij je lekker even in de kantine wat kunt drinken.

Onze groep is vrij gevarieerd, in leeftijd en in niveau.

Voor iedereen is er plek. Het is altijd een sportieve maar ook zeker een gezellige ochtend. Om uit te proberen zijn er rackets aanwezig. Als je lid wordt is het handig om zelf een racket aan te schaffen.

Nieuwe leden zijn altijd welkom. Je mag 2 x gratis meedoen, dan weet je wel of je het leuk vindt.

Heb je interesse, neem dan even contact op met mij.

Wilma Ridderhof 06-57364558 of mail naar wil1981@live.nl